خون خدا ( همراه با آثار گرافیکی و کاغذ گلاسه قطع رحلی و جلد نفیس) خون خدا ( همراه با آثار گرافیکی و کاغذ گلاسه قطع رحلی و جلد نفیس)

صفحات کتاب : 60

ضمانت بهترین قیمت

فروشنده:‌ مهربان کتاب

60000 تومان
55800.0 تومان 7%

خون خدا ( همراه با آثار گرافیکی و کاغذ گلاسه قطع رحلی و جلد نفیس) خون خدا ( همراه با آثار گرافیکی و کاغذ گلاسه قطع رحلی و جلد نفیس)

کتاب حاضر روایت روز عاشورا به قلم سید مهدی شجاعی می باشد. هم چنین فرازهایی از زیارت عاشورا آورده شده است. این کتاب طرحی نو درباره روایت روز عاشورا است و نحوه کتاب‌پردازی و ارائه آن نیز به گونه‌ای متفاوت انجام شده و همین ویژگی‌ها آن را از سایر آثار سید مهدی شجاعی متمایز کرده است.کتاب «خون خدا» یک اثر هنری و فاخر است. باید بدانیم کار دینی کردن خصوصا در بخش مکتوبات کار مشکلی است. غیر از اینکه نویسنده و تصویرگر باید مسلط به کار باشند، محدودیت‌های زیادی اعمال می‌شود. همان گونه برخی می‌گویند باید بدانیم در این گونه آثار مرز تخیل کجاست و تا کجا می‌توان پیش رفت و یا واقعیات و تاریخ اسلام را تا چه حد می‌توان مطرح کرد. خصوصا در حوزه ادبیات کار کردن بسیار دشوارتر است.این اثر کاری بسیار زیبا و هنرمندانه و راهگشاست؛ علاوه بر اینکه بر مبنای متن مذهبی شیعه به عنوان زیارت عاشورا مطرح شده است. در عین حال می‌بینیم بسیار خواندنی،‌جذاب و زیباست.زیبایی‌های قلم در این اثر مشخص است، زیرا نگاه جدیدی به زیارت عاشورا داشته است و این کتاب می‌تواند الگویی باشد تا سایرین به این مقوله بیشتر وارد شوند.